Bruum.ee

Kauba tagastamine

Kauba kontroll ja tagastamine

Kauba kättesaamisel kohustub klient avama pakendi ja kaubad üle vaatama. Juhul kui pakendis on kaupu, mille pakend on osa kaubast, siis klient avab need ettevaatlikult ja ei kahjusta pakendeid. See tingimus ei kehti tavapakendi ehk pappkarpide kohta, mis on mõeldud ainult transportimiseks. Juhul kui klient kahjustab pakendeid, mis omavad unikaalset väärtust koos kaubaga, siis on müüjal õigus keelduda kauba tagastusest või nõuda kahju hüvitamist.

Tagastatud kaup ja selle juurde kuuluvad dokumendid (kasutusjuhend, garantiitingimused jms) peavad olema puuduseta, täiskomplektsed, originaalpakendis ja kasutamata. Kui tagastatav kaup, kauba juurde kuuluvad juhendid ning muud dokumendid ja/või kauba pakend on halvenenud asjaolude tõttu, mille eest vastutab ostja, on Bruumil õigus tasaarvestada kauba väärtuse vähenemine ostja poolt asja eest tasutud ning ostjale tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab Bruum ostjale tasaarvestamise avalduse tellimuse vormistamisel esitatud e-posti aadressile.

Juhul kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup, siis tuleb sellest e-poe klienditeenindust koheselt teavitada.

Kauba tagastamine lepingust taganemine ja tagasimaksed

Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kättesaamiseks loetakse sms teavituse edastamist pakiautomaadi operaatorfirmalt kliendi mobiiltelefonile. Müügilepingust taganemiseks ja kauba tagastamiseks peab ostja esitama taganemisavalduse ja edastama selle e-posti teel: info@bruum.ee

Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja rikkumata. Tagastamisele ei kuulu tellimuse peale valmistatavad tooted (näiteks eritellimusel voodi)

Tagastuse otsesed transpordikulud kannab Ostja

Tagastamine Itella pakiautomaati:

A.
Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga, mis iganes sinisest pakiautomaadist üle Eesti. Kui soovite pakki tagastada valgest pakiautomaadist, siis vormistage tagastus my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel.

B.
Kui pakk saabus valgesse pakiautomaati või pakipunkti, siis minge tagastuse vormistamiseks iseteeninduskeskkonda my.smartpost.ee -> „Tagastus“, sisestades pakikoodi (triipkoodi) ja valides tagastamiseks sobiva pakiautomaadi.

Tagastamine Omniva pakiautomaati:

Koos paki saabumise sõnumiga saadetakse ka tagastuskood, mille abil on 14 päeva jooksul võimalik pakk tagastada mugavalt talle sobivasse pakiautomaati.

Tagastamine DPD pakiautomaati:

Koos paki saabumise sõnumiga saadetakse ka tagastuskood, mille abil on 14 päeva jooksul võimalik pakk tagastada mugavalt talle sobivasse pakiautomaati.

Tagastatud kauba eest tasub müüja ostjale kogu ostusumma tagasi viivitamatult ostja pangakontole, kuid mitte hiljem kui 5 tööpäeva jooksul tagastatud kauba jõudmisest Müüjani.

Korduma Kippuvad Küsimused

Bruum pakub soodsat transporti üle Eesti. Alates 100€ ostukorvi suurusest toob kuller üle Eesti tellimuse TASUTA! Kui tellimus ei ületa antud summat, siis on kullertasu 10€ ning pakiautomaat 5€.

*Kaubavedu ei teostata Kihnu, Ruhnu, Prangli, Vormsi ja teistele väikesaartele.

Bruum tegutseb ainult e-poe vormis. Tänu sellele saame pakkuda häid hindu ning soodsat transporti üle Eesti.

Arve alusel tasumiseks kirjuta meile info@bruum.ee

Meie koostööpartnerid asuvad Euroopas, mistõttu saame pakkuda teile kiiret tarnet, keskmiselt 1-2 nädalat.